3 Aralık 2014 Çarşamba

Sebamed Dudak Koruyucu

sebamed lip defense spf 30

 Sebamed Dudak Koruyucu (Sebamed Lip Defense) - SPF:30 (Güneş Koruma Faktörü 30)

 


Kurumuş ve çatlamış dudaklar için üçlü koruma Aloe Vera ve Jojoba yağı ile yoğun koruma sağlarken, içerdiği E vitamini ile serbest radikalleri nötralize ederek zararlı çevresel faktörlere karşı direnci arttırır.

Bisabolol ile yatıştırıcı ve yenileyici etki sağlar. SPF 25 koruma faktörü ile güneşten kaynaklanan kabarmaları ve zararlı etkileri engeller.

4 Mevsim kullanıma uygundur.






Sebamed Dudak Koruyucu Kullananların Yorumları


************
PF 30 güneş korumasından ötürü özellikle yaz aylarında tercih ettiğim bir dudak koruyucu. Dudaklarımı nemlendirmesi bana yeterli geliyor zaten yaz aylarında çok kuruma sorunu yaşamıyorum. Genel anlamda memnun kaldığım tekrar almayı düşüneceğim bir dudak koruyucu.

***********
4-5 yıl önce roaccutane tedavisi gördüğüm zamanlar doktorum vermişti bu kremi. 6 aylık tedavi süresince kullandım ve dudaklarım hiç kurumadı. güneş koruma faktörü olması da artı özellik. arada hala kullanıyorum.

**********
çatlamaları önlediği kesin. çok kaliteli kokusu ve tadı da çok hoş

**********
Kesinlikle tavsiye ediyorum korumanın yanı sıra tedavi edici etkisinide gördüm. Piyasada satılan birçok ürünle kıyas edilmeyecek kadar iyi

**********
çatlama yada kurumaya karşı tedavi edici bi yönünü görmedim açıkçası ama çatlamaya karşı koruyucu olarak kullanılabilir.

********

Sivilce tedavisi gördüğüm dönemde kuruluktan parçalanmaya meyilli dudaklarımı nemlendirmeyi başarmıştı. Tedavi sonrasında da dudaklarım kurudukça kullanmaya devam ettim. Güneş koruması olması, etkili nemlendirmesinden dolayı da kullanmaya devam edeceğim.

******




Siz de bu ürün hakkındaki yorumlarınızı yazabilirsiniz.

Diğer Ürün incelemeleri

Sebamed Yaşlanmaya Karşı Q10 Gözaltı Kremi 

Sebamed Clearface Sivilce Örtücü Krem

Select Lash Kaş ve Kirpik Serumu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz

UA-56360518-1